Un clam per la pau i la convivència

La Junta de Govern de la Hermandad Ntro. P. Jesús Nazareno y Ntra. Sra. de la Esperanza mostra la seva tristor i desolació dels fets que están aconteixement al nostre país.
 
S'afegeix al comunicat emès per l'Arquebisbe de Tarragona i president de la Conferencia Episcpal Tarraconense Monsenyor Jaume Pujol, i subscriy pel Cardenal Omella, on es demana diàleg i oració, i on es manifesta que la situación de violències que es viuen avui a Catalunya són deplorables. Cal una sortida pacífica i democrática sempre. per tant ens encomanem al Déu de la Pau.
 
La Hermandad demana una oració conjunta per a que no s'esguerri la convivencia al nostre barri ni al nostre país.
 
Com sempre, el diàleg, el debat i les controvèrsies formen part de la nostra cultura, així com també ho són inherents a la mateixa, la tolerància, la diversitat i el respecte per a tothom.  Aquests són valors que no s'han de pendre i que cal impulsar i treballar cada dia.
 
Durant aquests dies la Casa Gemandat romandrà oberta per a tots els germans i germanes que vulguin pregar per la Pau, pel respecte i la tolerancia en un món més just i millor.
 
----------------
 
La Junta de Gobierno de la Hermandad Ntro. P. Jesús Nazareno y Ntra. Sra. de la Esperanza muestra su tristeza y desolación por los echos que están aconteciendo a nuestro país.
 
Se une al comunicado emitido por el Arzobispo y presidente de la Conferencia Episcopal Tarraconense Msn. Jaume Pujol y suscrito per el Cardenal Omella donde se pide diálogo y oración. Se manifiesta que la situación de las violencias que se viven hoy en Cataluña son deplorables y se apuesta por una salida pacífica y democrática siempre.  Así nos encomendamos al Dios de la Paz.
 
La Hermandad pide una oración conjunta para que no se agriete la apreciada convivencia en nuestro barrio ni en nuestro país.
 
Como siempre, el diálogo, el debate y las controversias forman parte de nuestra cultura, así como también son inherentes a la misma la tolerancia, la diversidad y el respeto a todos y todas.
 
Durante estos días la Capilla de la Casa Hermandad estará abierta a todos los hermanos y hermanas que quieran orar por la Paz, el respeto y la tolerancia en un mundo más justo y mejor.